התו המלא

התו המלאבשנים האחרונות הפכו תווי הקניה לחביבי הקהל בישראל. המעסיקים, וזה כבר לא סוד, כבר לא בוחרים להעניק מארזי מתנה כאלה או אחרים, שאינם עונים על טעמם של העובדים. אך אותם תווי קניה עברו שדרוג וכיום הם מוצעים גם במתכונת הדומה לכרטיס פלסטיק מגנטי (דמוי כרטיס אשראי).

אחרי שהתרגלנו לעובדה כי חברות כרטיסי האשראי מציעות את תווי הקניה בצורה הזאת, החליטה רשת שיווק השקמה, של רמי לוי, להציע למעסיקים תו קניה איכותי. בצורה זאת, מבקשים ברשת להציע למעסיקים ודרכם לציבור הרחב תווים איכותיים ומשתלמים. כיצד ניתן להזמין את התו המלא? אילו מותגים ובאילו רשתות ניתן לנצל את התו? יצאנו לבדוק.

קניות לחג באמצעות התו המלא

מלבד חברות כרטיסי האשראי שמציעות כרטיסי שי ותווי קניה, יש גם רשתות וותיקות כגון שופרסל המספקות תווי קניה וכרטיסי מתנה למעסיקים. כעת, החליטה גם רשת שיווק השקמה להצטרף ולקראת החגים המגיעים עלינו לטובה הושק כרטיס התו המלא. באופן טבעי, את התו ניתן לממש ולנצל בסניפים השונים של רשת שיווק השקמה. יצוין כי את התו המלא ניתן לממש לא רק בסניפים הרגילים של רמי לוי אלא גם בסניפים השכונתיים (רמי לוי בשכונה) וכן במותג התקשורת – רמי לוי תקשורת.

באמצעות התו ניתן לרכוש את סל הקניות לחג ובשל העובדה שיש לו תוקף נרחב למדי, ניתן יהיה לבחור לנצל אותו גם במועד מאוחר יותר, ולאו דווקא לקראת החגים הנוכחיים. מבחינת המעסיקים, רכישה של התו המלא עבור העובדים מבטיחה שביעות רצון מלאה. זו האפשרות ליהנות פעמים: בפעם אחת נהנים העובדים מתו קניה בערכו המלא, ללא מתנות שאיש לא באמת צריך. בפעם השניה, נהנים הלקוחות מכך שניתן לרכוש סל מוצרים הנחשבים למאוד מוזלים וזאת, לא רק במוצרי מכולת.

מזמינים בהנחה

את התו המלא צפויים להזמין לקוחות מכל הסוגים – מפעלים, משרדים, יבואנים, מעסיקים גדולים וגם מעסיקים יחסית קטנים. כאשר מדובר במעסיקים גדולים, הרי שברשת של רמי לוי הגיעו לסיכום על אפשרות בה העובדים מזמינים בעצמם את התו (דרך מערכת ממחושבת או באמצעות העברת הזמנה כתובה, למחלקה או לעובד האחראי על כך).

על מנת לספק תמריץ לעובדים להזמנת כרטיס זה דווקא, הגיעו מעסיקים שונים להסדר שבו הכרטיסים מוענקים בהנחה של כ-5 עד 7 אחוזים מהמחיר הנקוב. עבור מעסיקים המעוניינים להזמין את התו המלא עבור העובדים, יש לפנות לשיווק השקמה לפרטים נוספים.

לא רק מוצרי מזון

אם נוצר עד כה הרושם כי את התו המלא יזמינו מעסיקים המבקשים להעניק לעובדיהם אפשרות לרכוש סל מוזל של מוצרי מזון, הרי שמדובר ברושם חלקי ולא שלם. על מנת להשלים את התמונה, נספר כי התו המלא הגיע להסדר עם מיטב הרשתות ועם מגוון רחב של מותגים, מהם מוכרים ומובילים. כך, מעסיק שמזמין עבור העובדים את התו כשי לעובדים מאפשר להם לנצל אותו ברכישת כל מה שחשק ליבם.

אילו מותגים נכללים בהסדר עם התו המלא? בין היתר, מדובר ברשתות ביגוד מובילות כגון קסטרו, אינטימה, גולף קידס, פוקס. גם אמריקן איגל, פוקס הום, כיתן וללין הגיעו להסדר וניתן לרכוש את מוצריהם באמצעות התו. גם מותגי סולוג, נאוטיקה, אמפיריום, מגה ספורט, הום סנטר, הוניגמן, לי קופר, איזי ספורט וטימברלנד ניתן לרכוש, אך זה עוד לא הכל. בודי שופ, אוטו דיפו, גלי, דובלה, ספורט ורטהיימר, אירוקה, נעמן, זברה, טויז אר אס, טי אנד טי, ריקושט, המשביר לצרכן, סליו – בכל אלה ועוד ניתן בהחלט לנצל כהלכה את התו המלא.

דילוג לתוכן