לאומי קארד גיפט קארד

לאומי קארד גיפט קארדחברת לאומי קארד ידועה בתור מנפיקה של כרטיסי אשראי, שעובדת באופן הדוק עם המערכת הבנקאית ועם רשתות שונות וחנויות מכל הסוגים. בנוסף לכך, לוקחת החברה חלק חשוב ומרכזי בענף אספקת שי לחגים.

אם בעבר מיטב המעסיקים נהגו להציע לעובדים מתנות שונות כגון מארזי יין, מצעים, ממתקים או דבש ומאוחר יותר נפוצו תווי הקניה, הרי שכיום מעדיפים המעסיקים הנחשבים, ולא רק הגדולים שבהם, להעניק לעובדים כרטיסי מתנה.

כרטיסי המתנה של חברת לאומי קארד נקראים לאומי קארד גיפט קארד. איך תוכלו להזמין לעובדים שלכם את הכרטיס הזה? מהו הסכום שבו ניתן להטעין את הכרטיס? אילו מותגים ובאילו חנויות ניתן לעשות שימוש בכרטיס? ובכלל – מה תוקפו וכיצד ניתן לברר מה יתרת הכרטיס? שאלות חשובות אלו יקבלו להלן את המענה הראוי.

רשתות מובילות, מותגים מובילים

באמצעות אתר האינטרנט של לאומי קארד או על ידי סריקת הבר קוד שבגב הכרטיס ניתן לברר בכל עת באילו חנויות ואילו מותגים ניתן לרכוש בעזרת כרטיס המתנה. על מנת לקבל טעימה מכל הרשתות והמותגים הרלוונטיים, נספר כי בשנים האחרונות הגיעו בלאומי קארד להסדרים עם מותגים כגון:

חברת גלי, סבון, אופטיקנה, אדידס, אמריקן איגל, ישרוטל, שירותי נופש קל, לי קופר, קדס, דלתא, פוקס, קפה נטו, סינמה סיטי, בלו בירד, טי אנד טי, נאוטיקה, נופשונית, קרוקר, אייג' אנד או, פרינס, הבורסה לתכשיטים, אייס קיוב, טופ שופ, תיק ותיק, גולף אנד קו, מגה ספורט, סוקוני, המשביר לצרכן, פוקס הום, מגה ספורט, גוד נייט, ורדינון, נעמן, עמינח, לידי קומפורט, אייס, סטימצקי, אלמ, ורטהיימר ספורט, הום סנטר, רפליי, סקצטס. בנוסף, הכרטיס מכובד גם בלונה פארק ובצפארי, במתחמי שעששים ופנאי, ברשתות לבגדים והנעלה לילדים.

באמצעות הכרטיס ניתן לעשות שימוש גם לצורך הזמנת חופשה בצימרים, לקבלת טיפולי פינוק בספא, חופשות במלונות מובחרים ועוד.

קל להזמין גיפט קארד

על מנת להזמין את כרטיס הגיפט קארד של לאומי קארד ניתן ליצור קשר טלפוני עם החברה. אפשרות נוספת, ניתן להשאיר פרטים באתר, ונציגי החברה חוזרים למעסיק על מנת לבצע הזמנה. לקראת החגים, מתפעלת החברה מוקד הזמנות מתוגבר ומציעה אפשרות לקבלת הכרטיסים לבית העסק או באיסוף עצמאי.

בין השירותים הנוספים שניתן לקבל באתר החברה – ניתן לבדוק פעולות ועסקאות בכרטיסים קיימים, ניתן לבדוק מהי היתרה שנותרה בכרטיס לאחר שימוש. את היתרה ניתן לבדוק באמצעות המוקד הטלפוני של לאומי קארד או באמצעות אתר האינטרנט העומד לרשות הלקוח.

כל כרטיס ניתן לטעון בסכומים משתנים, עם מקסימום של אלף שקלים. מבחינת המעסיק, חשוב לדעת כי הזמנה אפשרית גם למספר כרטיסים קטן וגם כאשר זקוקים למאות או אפילו אלפי כרטיסים. על פי דיווחי החברה, מתקבלות הזמנות גם של כרטיסים בכמות קטנה, מסכום כולל של חמשת אלפים שקלים.

מימוש לטווח ארוך

על מנת לוודא את שביעות רצונו המלאה של מקבל הכרטיס, דאגו בלאומי קארד לא רק לשיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשתות ועם מותגים מובילים. בנוסף, מציעים בחברה כרטיס בעל תוקף ארוך במיוחד. מהי הכוונה? בכל כרטיס שאותו מקבלים מוטבע תוקף. תוקפו של הכרטיס מגיע לחמש שנים.

זהו פרק זמן שמאפשר ניצול מיטבי של הכרטיס. בזכות העבודה שמדובר בכרטיס מתנה הדומה לכרטיס אשראי, ניתן לבצע רכישות גם בסכומים לא עגולים, לא צריך להסתבך עם עודף, שוברי זיכוי וכדומה. ניתן לבצע רכישות גם בסכומים גבוהים יותר מאלה הטעונים בכרטיס שכן ניתן לשלב עם תשלום במזומן, בשיק או בכרטיס אשראי.

דילוג לתוכן