שוברי מסעדות וקולנוע

שוברי מסעדות וקולנועהבשורה הקולינרית שהכתה שורש במרבית ארצות תבל לא פסחה על ישראל שהרי שגם בארץ אוהבים את החיים הטובים. בילוי במסעדה נחשב לאחר הבילויים האהובים ביותר וכך גם שוברי השי למיניהם. גם בילוי בבתי הקולנוע נחשב לפעילות פנאי נפוצה מאוד ורווחת והינה – נמצא הדרך לשלב בין הדברים.

אם בעבר היה נהוג להעניק במתנה שוברים למימוש ברשתות של חנויות ומותגים, הרי שכיום נהוג לגוון. רבים, לרבות מעסיקים וארגונים, מעניקים בהזדמנויות שונות שוברי מסעדות ושוברים לקולנוע. מהו סוד הקסם של השוברים הללו ומתי מקובל להעניק אותם?

מסעדה בשובר

שוברי מסעדות מאפשרים לצאת לבילוי נחמד בכל מסעדה מתוך רשימה נכבדה מאוד של בתי עסק. ספקי השוברים המובילים מתקשרים בהסכמים על מגוון עצום ורחב של מסעדות, כך שלא משנה מהו הטעם של מקבל השובר, תמיד תימצא מסעדה לטעמו. בשוברים ניתן למצוא חלוקה למסעדות בכמה צורות.

ישנם שוברים שמציינים רשימה שכוללת מסעדות לפי אזורים גיאוגרפיים או בהתאם לסוג המסעדה (חלבית, בשרית, טבעונית, מאכלי עדות וכו'). כך, ניתן לממש את השובר בסמוך למקום המגורים, ליד מקום העבודה או אפילו בזמן חופשה. ניתן למצוא מסעדות בוטיק ומסעדות שף וכן גם רשתות של מסעדות או בתי קפה.

מתי מקובל העניק שובר מסוג זה? אפשר למשל להעניק מתנה כזאת לעובד שחוגג את יום ההולדת. זה מתאים גם כאשר רוצים להעניק שי נאה לכבוד אירוע מיוחד אחר, למשל כאשר אחד הילדים של עובד זה או אחר חוגג בר מצווה או לכבוד יום הגיוס.

מסתבר יש ספקי שוברים שמוכנים למכור לא רק שוברים בכמות סיטונאית אלא גם ביחידים. כך ניתן להעניק את השובר במתנה לחברים טובים כאשר מתארחים אצלם, אפשר להעניק שובר ליום הולדת, כשי להורים, לחמות. זו הפתעה שתמיד כיף לקבל ובהחלט נחמד לתת.

מבלים עם שוברים

שובר מסוג אחר יאפשר למקבל להגיע בזמנו הפנוי לבית הקולנוע. יש שוברים שבהם ניתן להשתמש כאשר רוצים לצאת לתיאטרון או לצפות במופע בידור. שוברים לקולנוע יכולים להתאים לבילוי יחיד או לבילוי זוגי. בדיוק כמו את שוברי המסעדות, ניתן להעניק אותם לעובדים ולא רק לחברים או לידידים. למעשה, שוברי מסעדות וקולנוע נחשבים למבוקשים ביותר במגזר העסקי, שכן מדובר בשי נאה שכל עובד נהנה לעשות בו שימוש.

בהרבה ארגונים שבהם ישנה אווירה צעירה, במוקדי מכירות, בחברות טלמרקטינג, בכל מיני מוקדי שירות, נהוג להעניק שוברים מסוג זה לעובדים שמגלים מסירות לתפקיד ועומדים ביעדים גבוהים. מקובל להעניק שוברים במסגרת פעילויות ואירועי מצטיינים, אך זוהי גם מתנה אפקטיבית לכל עובד שחוגג יום הולדת או אירוע משמח אחר. כל מעסיק, אפילו בחברות הייטק, שובר לבילויים, לקולנוע, למסעדות טובות, קולע בול ומשיג את המטרה – עובדים מרוצים שמרגישים מוערכים.

שובר בנייר, בכרטיס או בקוד

לצד תווי הקניה הוותיקים והטובים, הפכו גם שוברי הבילויים למיניהם לפופולריים מאוד. ניתן להשיג שוברי מסעדות וקולנוע בטווח מחירים רחב למדי, עם אפשרות למחירים מוזלים לכמות גדולה. מעסיקים הזקוקים לכמות של עשר, עשרים או מאה יחידות שוברים ויותר יוכלו לקבל אותם ללא קושי ובמהירות. בחלק מהחברות שמנפיקות שוברים אלה, ניתן להזמין מתנה במארז נאה, עם אפשרות להוסיף ברכה.

אגב, לצד שוברי הנייר שהיו נהוגים מאז ומעולם, הצטרפו בשנים האחרונות גם השוברים הדומים לכרטיס מגנטי לכל דבר אך יש גם גרסה נוספת. הגרסה הזאת מאפשרת לשלוח למקבל את השובר בצורה דיגיטלית. קוד ההטבה מגיע לטלפון של המקבל, וכך ניתן לממש אותו במסעדה הנבחרת או בבית הקולנוע שאליו מגיעים כדי לבלות וליהנות.

דילוג לתוכן