כרטיס מתנה של ישראכרט

כרטיס מתנה של ישראכרטחברת ישראכרט, אחת ממנפיקות כרטיסי האשראי המובילות בישראל פועלת גם בקטגוריית תווי השי וכרטיסי המתנה. עבור מעסיקים או וועדי עובדים שמעוניינים להעניק כרטיס מתנה לעובדים, זו אפשרות טובה מאוד.

הכרטיסים מסופקים למעסיקים בטווח רחב למדי של סכומים, כך שמדובר באפשרות בהחלט ראויה גם כאשר תקציב השי לחגים גדול וגם כאשר הוא קטן יחסית. להלן נסקור את כרטיס המתנה של ישראכרט, ניווכח כי ישנם כמה סוגים של כרטיסים לבחירה, נראה אילו מותגים ועם אילו רשתות משתפת ישראכרט פעולה בעניין זה. עוד נבין כיצד ניתן להזמין את הכרטיס, כיצד ניתן לבדוק את היתרה הצבורה ועוד.

כרטיסי מתנה במגוון תצורות

ישראכרט מציגה כמה תצוגות של כרטיסי מתנה. ישנם כרטיסים שניתן לבחור כמתנת לקבוצות עובדים ויש גם כרטיסים המקובלים כמתנה שניתן להעניק לציבור הלקוחות של בית עסק, צרכני מותג וכדומה. בין הכרטיסים נציין את:

  • גיפט קארד – מדובר בכרטיס המוצע בחזות חגיגית, כמארז שי. מתאים גם למעסיקים קטנים ואפילו לפרטיים, הזקוקים למספר כרטיסים קטן מאוד. את הכרטיס ניתן להזמין גם בהיקף כספי כולל של 2,000 ₪ (במינימום), מה שלא מקובל בכרטיסי מתנה, על פי רוב. את הכרטיס ניתן להטעין בסכומים משתנים – החל ב-100 ₪ וכלה ב-1,000 ₪. למותר לציין כי לגבי כרטיס הגיפט קארד, מעסיקים יכולים לבחור בכרטיס ייחודי המתאים במיוחד לחובבי ההנחות, עם אפשרות לרכישות מוזלות במגוון חנויות, לא כולל רשתות המזון.
  • מקסימום גיפט קארד – זהו כרטיס בחזות יוקרתית, שהוא בהגדרתו כרטיס מתנה לעובדים. ייחודו – בכך שהוא תקף למספר גדול במיוחד של נקודות מכירה, חנויות ומותגים.
  • מקסימום שופינג – זו אפשרות נוספת המהווה כרטיס מתנה לעובדים. ייחודו של הכרטיס מבחינת מעסיקים הזקוקים לשי לכמות עובדים מרובה, שכן הוא נמכר בהנחות להזמנות גדולות.

מיני מותגים, רשתות וחנויות

יתרון גדול שטמון בכרטיסי המתנה של ישראכרט, מלבד העובדה שישנן תצורות שונות של כרטיסים, טמון בשיתופי הפעולה עם רשתות שונות, מותגים ו"שמות מוכרים". אמנם שיתופי הפעולה הללו משתנים מעת לעת, אבל נכון לעת הזאת מדובר ברשימה מכובדת.

גיפט קארד, למשל, ניתן לשימוש ברשת אופטיקנה, ניתן לרכוש מותגים כגון Factory 54, גולף, H&O, לי קופר, סנווי, SWEETGIRLSHOP, TNT,  twentyfourseven, בלו בירד, ג`אמפ, דפנה לוינסון, טומי הילפיגר, סולוג, עונות, פולגת, קרוקר. ניתן לרכוש גם ברשת ספורט וורטהיימר, ניין וסט, צומת ספרים, בבורסה לתכשיטים, ללין, סבון של פעם, ברשת קפה קפה ועוד.

בכרטיס מקסימום גיפט קארד יוכלו העובדים שלכם לקנות באלפי נקודות מכירה שונות, בכל רחבי הארץ. מתאים לשימוש ברשתות מזון נבחרות וכן אפשרית רכישת מותגים וקניות ברשתות שבדרך כלל לא עובדות עם כרטיסים אחרים.

מתאים לשימוש במגוון רשתות לכלי בית ומתנות כגון סוהו, גולף אנד קו, בסטימצקי וצומת ספרים, חנויות תקליטים ומוזיקה, מגוון חנויות מזון לרבות ויקטורי, יוחננוף, טיב טעם, מגוון חנויות צעצועים, ברתות פארמה ותמרוקים, ללין, ניו פארם, בודי שופ. הכרטיס מוכר גם במרכז לבריאות הגב של ד˝ר גב, ברשת אייס, אירופלקס, הולנדיה, במשביר, טולמנס, שילב, שקם אלקטריק, רשת באג ועוד.

הזמנות ובירורים בישראכרט

את הכרטיסים לסוגיהם השונים ניתן להזמין בקלות, באמצעות פניה לחברת ישראכרט. ניתן ליצור קשר גם באמצעות האתר או בטלפון. באמצעות האתר יכולים הלקוחות לבצע בירורים למשל לגבי יתרת הכרטיס שנוצל באופן חלקי. בירור היתרה אפשרי גם באמצעות מענה קולי של חברת ישראכרט. באתר, יש לציין, קיימת אפשרות לברר את פירוט העסקאות שהועברו תוך שימוש בכרטיס.

דילוג לתוכן