תו הזהב cash (שופרסל)

תו הזהב cash (שופרסל)תו הזהב, מבית שופרסל, מוכר כיום בשמו המלא – תו הזהב cash. מדובר באחד מתווי הקניה הפופולריים ביותר בארץ, כאשר מיטב המעסיקים, גדולים כקטנים, מזמינים אותו לעובדיהם כמתנה לקראת החגים. מחפשים שי משתלם וכדאי לעובדים?

תווי קניה שיגרמו להם ליהנות ממיטב המוצרים, המותגים וקניות במיטב הרשתות? להלן נראה אילו רשתות ואילו מותגים נכללים בשיתוף הפעולה עם תו הזהב. כמו כן, נבין כיצד ניתן להזמין את התו עבור העובדים, כיצד העובדים יוכלו לברר את היתרה בכרטיס לאחר ניצול חלקי ועוד.

לקניות בשופרסל וברשתות מתמחות

בשנים האחרונות נוהגים רבים מקרב הציבור לנצל את תווי הקניה לרכישת מוצרים בסופרמרקטים מובילים. מטבע הדברים, תו הזהב cash מאפשר זאת, באמצעות פריסה כלל ארצית של רשת שופרסל הוותיקה והידועה.

כל מי שמקבל את התו הזה יוכל לעשות בו שימוש בסניפי שופרסל השונים אך גם ברשתות נוספות ומתמחות כגון רשת יש או אורגניק מרקט, המתמחה במוצרי טבע ומוצרים אורגניים איכותיים. על פי הדיווחים, השימוש בתו אפשרי בעשרות רבות של חנויות, למעשה בכשלוש מאות חנויות שונות ברחבי הארץ. במקביל לשימוש ברשתות המזון, ניתן להשתמש בתו זה גם בחנויות נוספות ובקניית מותגים רבים נוספים.

תו הזהב – כיצד ניתן להזמין?

תו הזהב, באופן המקובל כיום, הינו כרטיס מגנטי הדומה במראהו לכרטיס אשראי. לא מדובר בתווי נייר כך שקל לעשות בו שימוש וניתן לנצל אותו בקניה מסוימת גם באופן חלקי בלי צורך לקבל זיכויים למיניהם. על מנת להזמין את התו, כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר טלפוני עם שופרסל, ולציין את כמות הכרטיסים ואת הסכום הכולל בכסף שאותו רוצים להזמין.

יש לציין כי שופרסל, הצועדת ברוח הזמן מאפשר לבצע הזמנה של התו האמור גם באמצעות אתר האינטרנט שלה. באתר, כך מפרסמת החברה, ניתן להזמין תווים גם בסכומי של מאות אלפי שקלים, בצורה ידידותית ופשוטה.

תו הזהב למותגים ורשתות מובחרות

מלבד האפשרות להציע לעובדים תו פופולרי, המקובל בסניפי שופרסל, מדובר למעשה בשי לחג שמתאים לרכישה במגוון חנויות נוספות. באמצעות התו ניתן לרכוש ממיטב המותגים ובמיטב הרשתות. לדוגמא, בשנים האחרונות ניתן היה לנצל את התג ברשתות ומותגים כגון: ACE קנה ובנה רשת עשה זאת בעצמך, בלו בירד, בוניטה, דיווה, גולף אנד קו, H&O, I.D.DESIGN, ג'אמפ, סולוג, TNT, ZIP, אוטו דיפו, אופיקנה רשת האופטיקה הארצית, רשת אינטימה, חברת אירוקה. בנוסף, התו ניתן לניצול גם ברשת אפריל, גלי, ביתי לי, דובל'ה, הום סנטר, הוניגמן, המשביר לצרכן. ניתן לנצל את התו גם ברכישת מותגי ורדינון, לי קופר, סנסור, ברשת סטימצקי, צומת ספרים, ברכישת מותג קסטרו השונים, ברשת רנואר, שקם אלקטיק ועוד.

תו הזהב – תוקף וניצול

מבחינת מעסיקים או וועדי עובדים, הרוכשים עבור העובדים את כרטיס תו הזהב, מדובר בשי איכותי, המקנה  אפשרויות ניצול נרחבות ומגוונות. זהו תו פופולרי מאוד, המציע דרך פשוטה ונוחה גם כאשר רוצים בקלות לבדוק את היתרה הצבורה. חשוב לציין כי מדובר בתו שיש לו תוקף ארוך למדי, ניתן לנצלו עד חמש שנים מקבלתו.

אם רוצים לעשות זאת לפני שמשלמים בקופה, ניתן לבדוק בקלות באתר האינטרנט של שופרסל. כל מה שצריך לעשות זה לציין את מספר הכרטיס המוטבע עליו. בדומה לכרטיס אשראי, לכרטיס יש תוקף כך שיש צורך לציין גם את החודש והשנה לסיום התוקף וכן את ספרות הביקורת של גב הכרטיס. שלא כמו תווים משנים עברו, כיום מדובר בתו ללא הגבלות מיוחדות וללא הפחתה מערכו הנקוב.

דילוג לתוכן