שוברי תיירות ונופש

שוברי תיירות ונופשבצימר או במלון, על חוף הכינרת או בים המלח, באילת או ברמת הגולן – לכל אחד יש את המקום המועדף לחופשה ולנופש. חופשות ופעילות נופש אהובים על כולם. חופשות אהובות על ילדים וגם על ההורים, הן אהובות על מבוגרים וגם על צעירים.

בארצנו, לא חסרות אפשרויות של פעילות פנאי ונופש, לכל סגנון רצוי, לכל אחד. מכיוון שכך, שוברי פנאי לצד שוברי תיירות ונופש הפכו למבוקשים במיוחד. למרות שניתן לרכוש שובר מסוג זה כדרך להפתיע באופן אישי חבר או חברה, בן זוג או כל אחד אחר, מקובל מאוד לרכוש שוברים כאלה כמתנה עסקית. במילים אחרות – מעסיקים פרטיים, ארגונים או חברות וגם מוסדות מרבים להזמין שוברי תיירות ונופש כמתנה לעובדים.

צימרים מצפון ועד דרום

באילו הזדמנויות מקובל כי מעסיקים יעניקו לעובדיהם שוברי תיירות ונופש, למשל למבחר של צימרים בכל רחבי הארץ? שוברים לנופש בצימר או לאירוח כפרי מפנק יוכל מעסיק להעניק לעובד למשל כמתנה לכבוד יום הולדתו. עם זאת, מקובל מאוד להעניק שוברי תיירות מסוג זה גם לעובדים שזכאים להוקרה על פעילותם.

עובדים או מנהלים בארגונים שהם חדורי מרץ ואנרגיה, שעושים מעל ומעבר למצופה, אלה שנחשבם לעובדים מצטיינים ואשר מהווים השראה לחבריהם לעבודה או לכפופים להם בהחלט זכאים להוקרה. הענקתם שובר לצימר מפנק ללילה אחד או יותר? אפשרתם לעובד לבחור בעצמו היכן הוא רוצה לבלות את סוף השבוע שלו על חשבון המעסיק? זוהי דרך נהדרת להעניק מוטיבציה להמשיך ולבצע את כל המטלות, על הצד הטוב ביותר.

חופשות מפנקות במבחר בתי מלון

האם רק בצימרים ניתן להעביר חופשה מפנקת? לא חסרים בארץ גם בתי מלון ברמה גבוהה מאוד. ואכן, יש בנמצא גם שוברי תיירות ונופש שמאפשרים לינה ואירוח לא רק בצימר אלא גם במיטב בתי המלון. ישנם שוברים ללינה עם ארוחת בוקר, יש שוברים שנועדו לאירוח בסגנון פנסיון מלא.

בדרך כלל מקובל להעניק אירוח זוגי, אך יש אפשרות גם לאירוח יחיד או משפחתי. במידה ורוצים להעניק פינוק מיוחד עוד יותר, ניתן לשלב מתנה של שובר למלון ביחד עם אטרקציות שמספקות תוכן לחופשה.

מגוון פעילויות פנאי ונופש

אם חשבתם ששוברי תיירות ונופש מאפשרים להעניק לעובדים שלכם, לחברים שלכם או לבני זוגכם חופשה מפנקת בצימר או במלון בלבד, הרי שמסתבר שאין זה כך. שוברי תיירות ונופש מגיעים במבחר גדול מאוד של סגנונות. אפשר למצוא שוברים שניתנים למימוש במבחר אטרקציות, רגועות או מלהיבות ומעוררות.

למשל, יש שוברים שכוללים אפשרות לפעילויות פנאי, ספורט ונופש ימיים. יש שוברים שבהם ניתן למצוא פעילויות כגון נהיגה ברכב שטח, פעילות בחדרי בריחה, פעילות כגון סנפלינג, כניסה למופעים, הצגות. ישנם שוברים שמאפשרים כניסה לסרטי קולנוע או בילוי במסעדות שונות. יש בנמצא גם שוברים לפינוקים כגון ספא, עיסויים וטיפולי גוף, סאונה יבשה או רטובה, טיפולי יופי וטיפוח.

בזכות המגוון הרחב שיש בנמצא, של שוברי תיירות ונופש, הרי שהללו יתאימו לכל תקציב שניתן להעלות על הדעת. שוברים במחירים נוחים של עשרות שקלים מצד אחד ושוברים במחירים של מאות שקלים ויותר, מהצד השני. ללקוחות מוסדיים, למעסיקים גדולים, לבעלי משרדים – ניתן בהחלט להזמין מבחר שוברים להזדמנויות שונות.

יש מנהלים שמפנקים מעת לעת את העובדים או מצ'פרים לקוחות נבחרים. בתי עסק יכולים להעניק שוברים כמתנה בקניה גדולה ובהזדמנויות אחרות. בקניה מרוכזת של שוברי תיירות ונופש, ניתן לקבל מחירים מיוחדים ואגב – אלו גם שוברים מקוריים שניתן לממש כמתנה לחגים.

דילוג לתוכן