מתנה לבת או לבר המצווה

מתנה לבת או לבר המצווהלכבוד בר המצווה שחוגג מישהו שאתם מכירים ראוי לחשוב על מתנה מיוחדת, לא סתמית או שגרתית. נודע לכם כי אחד הילדים של העובד שלכם חוגג בקרוב בר מצווה או בת מצווה? אולי בר המצווה המתקרב הינו של עמית עסקי או חבר לעבודה? ואולי זהו בר המצווה שחוגג ילד של לקוח חשוב? קניין בכיר או מנהל קשרי לקוחות?

להלן נראה מה תוכלו להביא במתנה, שי מכובד ונאה, שישמח את המקבל ויהיה עבורו מלהיב וגם מהנה.

מתנה אחת – אפשרויות רבות

דרך מצוינת להפתיע עם מתנה לבת המצווה או לבר המצווה היא לקלוע בדיוק לטעמו של המקבל. לפעמים זה קל – כאשר יודעים בדיוק מהם התחביבים שהוא מעדיף, מהם המותגים שהיא מעדיפה, אילו פעילויות הם אוהבים לעשות בשעות הפנאי. אבל מה עושים אם לא מכירים את חתן בר המצווה או את כלת בת המצווה בצורה כה מעמיקה? הפתרון המסתמן הוא להעניק שוברי מתנה או בשמם הנוסף – גיפט קארד.

מה כל כך מיוחד באותם שוברי מתנה? היופי שבדבר טמון בכך שבכל שובר ניתן למעשה למצוא מגוון רחב של אפשרויות. לצד שוברים שטובים למימוש לסוג אחד של רכישה (למשל לרכישת מותגי אופנה) יש גם כאלה שניתן לממש למגוון רחב של אפשרויות, לכל טעם. יש שוברים שיתאימו למימוש לעולם תוכן מסוים למשל לרכישת מוצרי חשמל לצעירים, גדג'טים לסלולר, אטרקציות חווייתיות וכיוצא בזה.

מתנה נטענת לפי רצונכם

היופי שבשוברים כמתנה לבר או לבת המצווה חורג מעבר לכך שהמקבל יוכל לממש אותם לפי טעמו ורצונו. דבר נוסף הראוי לציון הינו שניתן לבחור בדיוק את השובר המתאים למערכת היחסים שבין הנותן למקבל. הדברים אמורים בשווי של המתנה – ככל שמערכת היחסים או ההיכרות קרובים יותר, או ככל שמרגישים נדיבים יותר, ניתן להעניק שובר ששוויו גדול יותר. ומכיוון שניתן כיום להעניק את המתנה בצורה של גיפט קארד או כרטיס מתנה נטען, אפשר להטעין את הכרטיס בדיוק בשווי הרצוי.

כדאי לציין כי מיטב החברות שמציעות כרטיסי מתנה או שוברים לימי הולדת ולבר מצוות מאפשרות קבלת השובר בדרכים שונות. אם רוצים, ניתן לקבל כרטיס נטען באריזת מתנה יוקרתית. אם רוצים, ניתן גם לקבל את הכרטיס בצורה דיגיטלית, ישירות למכשיר הסלולרי השייך למקבל. מקבל המתנה יקבל קוד או בר קוד שאותו ניתן לממש לרכישת מתנה או אטרקציות לפי רצונו.

אטרקציות ובילויים – בדיוק לצעירים

שובר מתנה או גיפט קארד עשויים אולי להיראות קטנים למדי, לא יותר גדולים מכרטיס אשראי שאנו נושאים בארנק. יחד עם זאת, אותו כרטיס קטן למראה מסתיר בתוכו מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שאף צעיר או צעירה לא יישארו אדישים אליהם. כאשר אתם מעניקים לילד של הבוס מתנה מסוג זה, אם אתם מעניקים לילדה של החברים כרטיס מתנה שכזה, אתם פותחים בפניהם שפע של אפשרויות מהנות, חלקם מלאי אדרנלין וכיף.

איך ניתן לממש את השובר או הגיפט קארד? אפשר אם רוצים לממש ברכישת מוצרי אופנה, ביגוד, בשמים, טיפוח או בילוי בספא. יחד עם זאת, אפשר גם לממש את השובר למשל בצורת חוויה של סימולטורים ממוחשבים – טיסה במטוס או במסוק, נהיגה במכונית מרוץ.

ניתן לממש גם בפעילות כגון חדרי בריחה או מציאות מדומה (VR). אפשר להשתתף בשיעור חווייתי של רכיבה על סוסים, גלישת גלים, צניחה או סנפלינג. יש כמובן אפשרויות נוספות כגון השתתפות במגוון סדנאות, כניסה להופעות בידור, סטנד אפ ועוד.

דילוג לתוכן