מתנות ליום העצמאות

מתנות ליום העצמאותיום העצמאות של מדינת ישראל הוא חגיגה שאין הרבה גדולות ממנה. בכל רחבי מדינת ישראל, מצפון ועד לדרום, נערכים בערב החג אירועים – מיד לאחר תום יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל – אירועים המוניים וססגוניים.

התפריט כולל זיקוקים, הופעות של מיטב אמני ישראל, פעילויות לילדים והרבה מאד דוכנים. ביום שאחרי יוצאים הישראלים אל חיק הטבע, כאשר רבים מהם בוחרים לעשות את המנגל הבלתי נמנע.

הכל טוב ויפה, אלא שניתן לשדרג עוד יותר את החג השמח הזה גם ברמת הפרט. הדרך לעשות זאת היא באמצעות הענקת מתנות ליום העצמאות, המכניסות אותנו לתוך עולם רחב ועמוס באפשרויות. הנה חוקי המשחק העיקריים שכדאי שתכירו, יחד עם מספר המלצות שיעשו חג עצמאות שמח במיוחד.

הבחירה המובנת מאליה: מוצרים כחול לבן

לקראת יום העצמאות יוצא קו שלם של מוצרים המעמידים במרכזם את מדינת ישראל. מוצרים אלה יכולים להיות בכל קטגוריה באשר היא – כלי בית, אריזות ממתקים, משחקים, קישוטים לבית או כל דבר אחר – כאשר הסממן הציוני בולט בהם באופן מובהק.

כך תוכלו למצוא מוצרים בגווני כחול לבן, כאלה הכוללים עליהם את סמלי המדינה או אפילו הקדשה שיכולה להיות למדינה אבל גם למי שמקבל את המתנה. הבחירה במוצרים אלה נראית "פטריוטית" ותורמת לתחושת הגאווה הלאומית המזוהה כל כך עם תושבי מדינת ישראל.

אופציה אחרת, מעט מתוחכמת יותר, היא להעניק מתנות אשר מתכתבות באופן מובהק עם הפעילויות המזוהות עם יום העצמאות. כך למשל ניתן לרכוש עבור אדם קרוב מכשיר מנגל מקצועי, שיהפוך את הפעילות הישראלית הזו למהנה פי כמה ביום העצמאות וכמובן שגם אחריו.

מתנות כלליות שמתקבלות באהבה תמיד

סוג אחר של מתנות מתכתב עם העובדה שיום העצמאות או חג ומביאים מתנה לחג. כל מתנה יכולה למעשה להפוך להיות רלוונטית בתנאים האלה: החל מכלי בית או פריטי נוי, דרך בגדים ועד לגאדג'טים ולאביזרים מדליקים אחרים. במצב הזה ניתן להפוך את המתנה לאישית באמצעות תוספת קטנה אליה, או הקדשה שיכולה גם להפוך אותה להיות מרגשת במיוחד.

לקראת יום העצמאות, כשברוב חגי ישראל האחרים, החנויות והקניונים בכל רחבי מדינת ישראל עוטים על עצמם את שלטי המבצע או הסיילים. ניתן לשוטט בהם, לראות מהם הפריטים החמים המוצעים ולבחור במה שמתאים לנסיבות הענקת המתנה (ככל שהאדם יותר קרוב כך נראה להעניק לו יותר לרוב), להעדפות שלו וכמובן שגם לתקציב. אם בוחרים להעניק מתנה לקבוצה גדולה של אנשים – למשל עובדים – חשוב להיזהר לא להיכנס להרפתקה כלכלית מורכבת מדי.

העניקו למקבלים עצמאות בבחירה

סוג אחר של מתנות מתכתב בצורה די אירונית עם האלמנט המרכזי של יום העצמאות, והוא החופש שניתנה למדינת ישראל ככזו עם ההכרזה על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל לפני כשבעה עשורים. העיקרון כאן הוא שניתן בהחלט לבחור במתנות אשר מעניקות למקבלים שלהן חופש בבחירת אופן המימוש שלהם.

אם אתם בקיאים בנעשה בזירת המתנות בשנים האחרונות, אתם בוודאי יודעים לאיזה סוג של מתנות אנחנו מתכוונים. הפופולאריות של שוברי הבילויים ותווי השי עלתה פלאים עם השנים.

למרות שלכל תו או שובר יש חוקים משלו, העיקרון המרכזי הוא שהם מעמידים למקבל שלהם בחירה לגבי מועד המימוש הספציפי (בדרך כלל מדובר בטווח של מספר שנים קדימה) ובעיקר צורת המימוש. אם מדובר בתווי שי, הרי שניתן לבחור בין עשרות רשתות וחנויות למימוש השובר. בּגזרת הבילויים, האפשרויות יכולות להיות בילוי במסעדה או סרט בקולנוע, ביקור בספא, ועוד. העיקרון הבסיסי הוא שהאטרקציות בשובר מסוים תהיינה פחות או יותר באותה רמת מחירים.

דילוג לתוכן