תווי קנייה רשתות מזון

תווי קניה רשתות מזוןכולנו אוהבים לקבל מתנות, ולא רק מקרובים או ידידים. מעסיקים וכן גם ארגוני עובדים גדולים נוהגים להעניק מתנות, ובדרך כלל הזמן המתאים לכך הוא התקופה שלפני החגים. בעבר, נהוג היה כי המעסיקים או ארגוני העובדים פונים לספקים שמציעים סוגים שונים של מתנות.

כלי בית, מכשירי חשמל, סטים של כלי הגשה, מוצרי טקסטיל – כל אלה היו מתנות מקובלות אבל הללו לא תמיד היו באמת שימושיות. עם הזמן, הבינו המעסיקים כי הרבה יותר פשוט, במקום לנסות לקלוע לטעם כללי ערטילאי כלשהו, להעניק תווי קניה. למרות שניתן למצוא מגוון רחב של תווי קניה, הרי שהשי שהעובדים אוהבים יותר מכל אלו הם התווים שניתן לנצל ברשתות המזון.

הכי רצוי והכי משתלם

מדוע תווי קניה לרשתות המזון מהווים מתנה שאי אפשר לפספס איתה? יש לכך מספר סיבות. ראשית, כל מי שמקבל תוו שכזה, בין אם כמתנה לחג ובין אם כמתנה לכבוד יום ההולדת או בשל הצטיינות בעובדה, יכול לעשות בו שימוש ובקלות. רשתות המזון שמכבדות את התווים פרוסות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד לדרום, במרכז וגם בפריפריה.

שנית, מדובר בתווים מאוד משתלמים עבור המקבל. אלו התווים עם יחסית מעט "אותיות קטנות" או הגבלות. ניתן לבצע באמצעות כל התווים הללו את הקניות הרגילות, השוטפות. חשוב לציין כי בקניה מרוכזת, של תווים במספר רב או בערך כספי ניכר, נהוג להעניק הנחה משמעותית במחיר.

תווים מפנקים – זה בדוק!

יש כאלה הסבורים כי תווי קניה לרשתות המזון אינם מהווים מתנה מפנקת באמת. זוהי, כמובן, טעות. הכיצד? יש לזכור כי ברשתות המזון ניתן לרכוש יותר מאשר מוצרי מזון בסיסיים. מי שרוצה להתפנק יוכל בהחלט למצוא גם מזון מוכן ואטרקטיבי ומזון גורמה של ממש. זאת ועוד, ברשתות קיים היצע של מוצרים נוספים, מוצרים לבית, מכשירי חשמל שונים ועוד. כך, ניתן בהחלט לעשות שימוש בתווים לרכישות, מעבר לסל הקניות הרגיל.

ומה אם מקבל התו רוצה להתפנק עם מוצר שלא קיים ברשת השיווק? גם על כך ניתן להתגבר בקלות. כל מה שצריך לעשות זה לבצע את הרכישה הרגילה ברשת המזון, כפי שנוהגים בכל שבוע או שבועיים. באותו סכום של כסף שבו נרכשו מוצרים בתווים ניתן ללכת לכל חנות שהיא ופשוט לרכוש במזומן מתנה כפי שמתחשק. לבעל או לאישה, לילדים או לחותנת, וכמובן – מתנה מפנקת עבור מקבל התווים בעצמו.

תווים – לכל רשתות המזון בארץ

מי שמעוניין להעניק תווי קניה כמתנה, כאלה שיכובדו ברשתות המזון, יוכל למצוא שפע של אפשרויות. חלק מהרשתות מנפיק את התווים בעצמו ויש גם רשתות שמקיימות שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים אחרים. ישנם מעסיקים או וועדים שמאפשרים לעובדים לבחור בעצמם את התווים, בהתאם לרשת המזון המועדפת עליהם. לרוב, נוהגים כך ארגונים גדולים כמו ארגון המורים לדוגמא.

אילו תווים יש בנמצא? רב תו, למשל נחשב לתו מבוקש ביותר, והוא מונפק על ידי חברת הריבוע הכחול. לאחרונה נמסר כי כיום, רב תו כבר איננו מונפק ומחליף אותו תו רב קארד. תו זה מתאים למימוש למשל ברשת מגה.

רשת המזון קואופ מנפיקה את תו ישראל, וניתן לממשו גם בסניפים המוזלים של הרשת, קואופ שופ אקסטרה. רשת המזון הצומחת יינות ביתן מנפיקה ומכבדת את תו פלוס ואילו שופרסל מנפקת את אחד מהתווים המבוקשים ביותר של השנים האחרונות – תו הזהב cash. יש כמובן תווים גם לרשתות נוספות כגון רמי לוי (השקמה) ועוד. למותר לציין כי חלק מהתווים, שמונפקים ככרטיסי פלסטיק, ניתנים להטענה חוזרת, כלומר מדובר בתו רב פעמי.

דילוג לתוכן