שוברי בילוי ופנאי

שוברי בילוי ופנאיכולנו אוהבים, זקוקים וצריכים זמן לעצמנו, זמן של פנאי, בילוי והנאה. גם אנשים שאוהבים מאוד להיות עסוקים, גם האנשים שעובדים מאוד קשה, חייבים מפעם לפעם לקחת לעצמם הפסקה, לבלות, ליהנות. באמצעות שוברי בילוי ופנאי – ניתן להעניק לעצמנו או לאחרים את החופש לבלות וליהנות.

לפעמים הבילוי יהיה קצר, מעין הפסקה לרגיעה בתוך סדר היום הרגיל. לפעמים הבילוי יהיה ארוך יותר, לכמה שעות, ליום שלם ואפילו לכמה ימים. שוברי בילוי ופנאי ניתן להעניק במתנה לידידים ולחברים, אבל זוהי מתנה מושלמת במיוחד גם מטעם מעסיקים – לעובדיהם.

שובר לקפה, שובר למאפה

לא כל בילוי של פנאי חייב להיות אירוע מדהים ויוצא מן הכלל. לפעמים, בילוי רגוע, זמן לפינוק קטן בבוקר או באמצע היום זה כל מה שאנחנו צריכים. משום כך, יש בהחלט מקום לשוברי בילוי ופנאי שמעניקים את האפשרות לרגעים מפנקים.

יש בנמצא שוברים נאים, שמאפשרים מימוש בבתי קפה, לכוס קפה, למאפה, לשתייה קלה או לארוחת בוקר קלה. שוברים כאלה יכולים לשמש מעסיקים שרוצים להפתיע את העובדים עם שי קטן ליום הולדת. שוברים כאלה מקובל להעניק לעובד שהשקיע בעבודה והגיע להישג נאה.

שוברים לקפה או לקפה ומאפה מגיעים בכמה סגנונות. יש שוברים לכוס קפה ליחיד. יש שוברים זוגיים, לשניים. יש שוברים משולבים של קפה פלוס מאפה בגרסה זוגית אפילו למימוש במסעדות, בבתי מלון ובנקודות מכירה נוספות. מעסיקים רבים נוהגים להחזיק מלאי של שוברים מסוג זה, לאחר שרכשו כמות ניכרת במחיר מוזל.

מבחר מסעדות בהישג היד

מכיוון שכולנו אוהבים לאכול ויציאה למסעדה מהווה את אחת מצורת הבילוי האהובות, אין פלא שיש בנמצא גם שוברי בילוי למימוש במבחר מסעדות. שוברים מסוג זה ניתן להעניק לחברים טובים, לכבוד יום הנישואין. אלה שוברים שמקובל מאוד להעניק גם כהטבה לעובדים, למשל לעובדים מצטיינים ומשקיענים.

אפילו כמתנה נחמדה ליום הולדת – שובר למסעדה יתאים. ספקים מובילים של שוברי שי מאפשרים מימוש במגוון רחב של מסעדות, בדרך כלל בפריסה ארצית. לעיתים יהיה מדובר גם במסעדות שף ומסעדות נבחרות אחרות, בבתי מלון ובאתרי תיירות שונים.

ספא, צימר או מלון

לא תמיד מסעדה או בית קפה יהיו בחירה מתאימה ויש גם שוברים לבילויים אחרים. מחפשים משהו שונה ממסעדה, טובה ככל שתהיה? יש בנמצא שוברים שניתן לממש במיטב התיאטראות או בבתי הקולנוע. שוברים כאלה יכולים להיות ליחיד או לזוג, יש שוברים שכוללים גם כניסה לקולנוע וגם נשנוש טעים כגון חטיף פופקורן או פינוקים אחרים בקיוסק של בית הקולנוע.

יש עוד אפשרויות רבות אחרות שניתן להעניק בצורת בילויים בשוברים. המשקיענים יכולים להעניק שוברים לבילויי בספא, שם ניתן לקבל מסג'ים, טיפול באבנים חמות, שיאצו', סאונה, ג'קוזי. ישנם שוברים שיכולים להתאים גם כמתנה לאירוע משמעותי כגון יום נישואין של חברים או מועסקים, שובר לצימר גלילי או למלון מפנק.

להעניק חוויה אקטיבית

רוצים להעניק חוויה יותר אקטיבית, עם הרבה מאוד אדרנלין? יש בנמצא שוברים שניתן דרכם להזמין מכל טוב – החל מגלישת צוקים, רכיבה על סוסים וקירות טיפוס, דרך ספורט אתגרי, ועד פיינטבול או צניחה חופשית. לצד אפשרות להזמין שוברים מיוחדים למגוון בילויים לשימוש אישי או כמתנה אישית, ניתן להזמין גם שוברים בכמות סיטונאית.

פעולה זו מקובלת מאוד בקרב מעסיקים וארגונים גדולים, שמעניקים שוברי שי לעובדיהם בהזדמנויות שונות. שוברים ניתן להעניק כאשר עובד חוגג יום הולדת, לאחר השלמת פרויקט מורכב בעבודה, כשי לכבוד הולדת הבן או הבת או לציון חתימה על עסקה מוצלחת.

דילוג לתוכן