כרטיסי מתנה משולבים

כרטיסי מתנה משולביםעד לאחרונה, כאשר מעסיק הרהר בשאלה איזו מתנה להעניק לעובדים היה עליו להחליט על אפשרות אחת מבין שלל אפשרויות לבחירה. אם היה בוחר באפשרות א', היה מן הנמנע לבחור באפשרות ב'. אם היה בוחר באפשרות ב', היה מן הנמנע לבחור באפשרות ג'.

לעומת זאת, כאשר באו לעולם שוברי המתנות או כרטיסי השי, הגיעה גם האפשרות המעניינת, להציע לעובדים במתנה גמישות מפתיעה. מדובר בכרטיסי מתנה משולבים. בזכות השילוב שטמון בכל כרטיס העובד לעולם לא יהיה מאוכזב. אפשרות אחת לא נראית מתאימה מסיבה כזאת או אחרת? תמיד ניתן לבחור באפשרות אחרת. כמו כן, לפעמים ניתן לממש את הכרטיס במתנה משולבת, הבנויה מכמה אלמנטים במקביל.

במה תרצו לבלות היום?

תווי קניה לרשתות האופנה או לרשתות השיווק תפסו אחיזה של ממש בשוק המתנות לחג. יחד עם זאת, לפעמים מעוניין המעסיק להעניק לעובדיו מתנה שונה. לעיתים דרוש שי שיוענק לעובד מצטיין, שמשקיע במלאכתו מעל ומעבר. לפעמים רוצים להעניק מתנה לעובד שבדיוק חוגג את יום הולדתו. תהיה מה שתהיה המטרה שבגינה רוצים להעניק כרטיס מתנה, אפשרות טובה תהיה להעניק כרטיס המציע שילובים שונים של בילויים ואטרקציות.

לעובדים צעירים בגילם או צעירים ברוחם, ניתן להעניק כרטיסים לאטרקציות מסוגים לצעירים. ויש גם אטרקציות לשלל הגילאים – החל מכרטיס קולנוע או כרטיס להצגה, דרך ארוחה בבית קפה או במסעדה וכלה בכניסה לחדרי בריחה.

אפשרויות נוספות ולא פחות טובות תהינה כרטיסים לרכיבה על סוסים, טיולי אופניים או סגווי, בילוי באטרקציות כגון בריכה או חוויה מרעננת של ספא. מלבד בילויים במסעדות, בבתי קפה וכיוצא בזה, ישנם כרטיסים הכוללים גם אפשרויות נוספות כגון פיינטבול, טיולי טרקטורונים בטבע, צלילה מודרכת, קירות טיפוס, סנפלינג ועוד.

משלבים בטעמים

במידה ורוצים להעניק במתנה לעובד, לחבר או לבן משפחה כרטיס מתנה משולב, עומדת גם האפשרות להתמקד בקולינריה טעימה. כרטיס אטרקטיבי יציע לאו דווקא ארוחה במסעדה או בבית קפה אלא שילוב של טעמים מרתקים ומעניינים.

אנו מדברים על כרטיסי מתנה משולבים שמאפשרים בילוי בסדנאות בישול או אפיה או השתתפות בסדנת שוקולד מתוקה. ויש גם כרטיסים לסיורים קולינריים המתקיימים בשווקים ברחבי הארץ, בהם ניתן להשתתף בסיורי טעימות. במילים אחרות, כל משתתף נהנה ממגוון רחב של שילובי טעמים בדוכנים שונים ובפינות חמד קסומות.

כרטיסים לעסקים וגם לפרטיים

כרטיסי המתנה המשולבים יכולים להתאים ליחיד, אך יש גם כרטיסים המתאימים בהחלט לזוגות. זאת ועוד, ישנם כרטיסים שמאפשרים בילוי משפחתי גם לקבוצה של חברים או לבני המשפחה. עובדה זו מאפשרת להתאים את הכרטיס למקבל, באופן מושלם.

הגם שכרטיסי מתנה מקובלים מאוד למגזר העסקי (כאשר מעסיק רוכש כמות רבה של כרטיסים עבור עובדים ולפעמים גם ללקוחות עסקיים גדולים), הם בהחלט נעשים פופולריים גם לפרטיים. וועדי עובדים, אחראי רווחה בארגונים וגם לקוחות מקרב הציבור הרחב רוכשים כרטיסי מתנה, שוברי שי וכרטיסים משולבים. לקוחות עסקיים, הרוכשים מספר גדול של כרטיסים יכולים ליהנות ממחירים מוזלים במיוחד.

ראוי לציין כי למרות שישנם כרטיסי מתנה משולבים שנועדו למימוש במגוון ספקי אטרקציות, יש גם כרטיסים שניתן לממשם באופנים שונים, משולבים לעיתים. כרטיסים מסוימים מאפשרים רכישה של מוצרים, מותגי אופנה, גדג'טים, מוצרי חשמל.

ישנים כרטיסים בהם ניתן לרכוש ציוד ספורט, כלי עבודה, אביזרים לסלולר. עוד נציין כי ישנם כרטיסים המגיעים למקבל כשוברי נייר, אך יש גם כאלה הניתנים ככרטיסים מגנטיים, פלסטיים, שאפילו ניתנים להטענה חוזרת. נדגיש כי שווי המתנה הכלול בכרטיס הינו בהתאם לרצוי עבור הרוכש.

דילוג לתוכן